13 september 2006

Sova tidigt!

Imorgon måste jag upp tidigt, för det vankas skolfotografering! Usch! Det var liksom tre år sedan sist, och jag har gått upp typ tio kilo sedan dess... Slightly depressing.
Funderar på att skita i gruppfotot och bara vara med på de enskilda bilderna. Jag ser alltid helt päcks ut på gruppfotot så...
Jag kunde inte sova inatt. Mådde värsta kass. Inte för att det är en dålig period. jag har faktiskt mått rätt sjysst nu ett tag, men jag blev toksänkt igårkväll. Egentligen inte av nån giltlig orsak, men ibland slår det slint så.
Hur som helst så kunde jag inte somna, så därför gick jag inte till skolan idag. Synd, för det var första gången jag var pepp inför en friluftsdag. Annars brukar jag vara en av de där som hellre stannar hemma liksom.
Jaja. Hursomhelst.
Jag ville videoblogga nyss, men bilden blev för mörk, så tyvärr. Sen har jag inget att prata om så det... Ja.
Ni får hjälpa mig hallå!
Jag måste ha nåt att prata om. Åtminstone nåt litet. Visst, jag kan berätta om dagen, men det går ju på femton sekunder, så det är käckt att ha nåt att fylla ut med : )


Jag vill gå ut i helgen. Jag är pank. Jag får pengar på Måndag. Funderar på att höra om pappa kan låna mig pengar till dess...
Hmm. Får se.
Det blev nyss bestämt att jag ska till Linnéa på Lördag iallafall. Så ska vi försöka få filmat lite denna helgen iallafall.
Hon ska ut på fredagen och sedan sova i Lindome, så vi möts nog på tåget mot Kungsbacka.
Har ni några idéer på vad vi kan hitta på och filma, så tipsa gärna. Supergärna!

Take Care!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ring mejje om det blir utgång. Puss