20 september 2006

Music to the ear is like honey to the bee and this is me:


Jag heter Saga, Åsa, Jessica och kallas Jessica, Sickan, Hallgren, och i enstaka fall Punkarn
Jag fyller 36 år den 2/2-2023 Stjärntecken Vattuman
Jag kommer från Kållered och bor nu i Frölunda (Ska flytta) Tillsammans med Victor, Totto, Sebbie och Sushi
Jag vill ha minst ett barn som ska heta något ovanligt
Jag pluggar på Krokslättsgymnasiet
På fritiden brukar jag Blogga, hänga på youtube, sjnga, träffa vänner och läsa böcker men skulle även vilja shoppa och unna mig vardagslyx
För att stilla mitt dåliga samvete sover jag
Jag har slutat supa varje vecka och börjat läsa böcker
Om jag vann fem miljoner skulle jag skaffa lägenhet i Mölndal och göra den fin, hjälpa vänner, skänka till djurens rätt och spara nån slant
Jag skulle vilja vara bäst i världen på att lösa saker
Jag hade velat uppfinna massagestaven
Jag blir glad av trallpunk
Jag blir förbannad av översittare
Jag samlar på Disneyfilmer
Yrken jag kan tänka mig är barnskötare, lärare, skådespelare eller en sån som översätter
filmer
Personer jag inte klarar av är inte många längre

Favorit:
maträtt: Bamboos Buffé
glass: Calippo lime
land: Sverige funkar allt

uttryck: Spex!
tv-serie: CSI, men bara LV
musik: Trallpunk
affärer: Tribe, Lush och Ikea
grogg: Knullskum
lag: Brottsbalken 1 kap paragraf 2
lögn: "Jag ljuger aldrig"
film: Labyrinth kanske?
tidning: Nemi
plagg: Strumpor
barnprogram: Ika i rutan

Detta hämtat ur boken
"Mina vänner - en fyll-i-bok med vuxentest"
av Anna Oskarsson

Inga kommentarer: