06 september 2006

Imorgon ska jag till Frölunda. Äckelpäckel!

Var i skolan idag trots att jag var kräkfärdig i morse. Cred till mig. Imorgon har jag bara Estetisk verksamhet (Jag fick musik - wiiie) och ett BFämne. Det står på schemat att det är med Helen, men jag låter mig inte luras. Hon är bara på skolan måndagar och tisdagar som jag förstått det, vilket innebär... Snyggmartin : ) Wiiie.
Men sen blir det Frölunda som sagt. Jälla shiit.
Men men. Behöver bara hämta lite prylar och sedan är jag off igen fortare än du hinner säga kvickt.
På Lördag ska jag träffa Linnéa. Tjohej! Och då ska det stickas hål på mig igen : )

Tänkte boka tid typ halv tolv, vilket innebär att jag får ta 10.56tåget. Linnéa, sötungen, får åka hemifrån 10.15
Så det blir till att gå upp vid nio.
Så vi möts på tåget, knallar upp till Tribe, tittar på pojkar och låter dem sticka hål på mig. Fröken Rudebäck får dokumentera med kameran.
Hon ska klippa sig imorgon också sa hon nu på msn. Fräckt.
Alla typ byter frisyr nu (Jessica och Linnéa), men jag toppar mig bara. Jag är fegis.

Hmm. Nu tappade jag tråden. Jag hade massor att skriva, men har glömt precis allt...

Sebbie löper förresten. Fysan.

Take Care!

Inga kommentarer: