01 september 2006

Back On Track / Online

Tjenare!

Sitter hos brorsan, klockan är 10, 53 och om sju minuter drar jag till skolan, men tänkte att en lägesrapport kunde vara på plats innan dess.
Så... Min dator står nu hos brorsan, vilket innebär att jag åter kan videoblogga om jag känner för det, men jag vet inte. Är inte så bekväm i att göra det med folk omkring mig... Ska försöka göra något iallafall. Har laddat upp ett par klipp från Fridas fest på youtube iallafall. Ni kan ju kolla in dem, och gärna kommentera, men jag tror inte att de är vidare kul om man inte känner personerna i dem.

Förresten. Sitter min högerspalt här där den ska, eller har den halkat ner? För när jag kollade min blogg hos Linda, så hade den halkat ner, men på min dator ser det ut som det ska...
Ja... Mer blogg kommer nog ikväll. Efter skolan ska jag till Frölunda (blä) och lämna en grunk till Victor, men jag lär åka direkt hit sen, innan jag dör av the blues.

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den har halkat ner. Gjort hos Jenny oxå. Krama

Frida sa...

den har halkat ner på min data med.men fan vad nice att du hade bloggat, blev helt glad nu:)

heart of misery sa...

den halkade ner på min efter att jag skrev en lång länk, men vet inte om det är därför. det är störande iaf - och det är lika på din ja...